Contact

Meest gestelde vragen

Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen met daarop onze antwoorden. Deze pagina wordt telkens bijgewerkt met nieuwe vragen en nieuwe antwoorden.

Registreren en inloggen

Om een bestelling te plaatsen, kunt u kiezen uit het aanmaken van een account of eenmalig bestellen zonder account. Heeft u al een account, dan kunt u met uw e-mailadres en uw wachtwoord inloggen. Op uw account kunt u zien welke bestellingen u in het verleden heeft gedaan en een bestelling eenvoudig opnieuw bestellen. Klik hier voor meer informatie over de voordelen die het account u biedt.

Kan ik een monster/proefmodel ontvangen?

Wilt u voor u een bestelling plaatst graag het product eerst in het echt bekijken? Dat kan door bij ons een monster van het product aan te vragen. U krijgt het monster thuis gestuurd waarna u weloverwogen kunt beslissen om de bestelling wel of niet te plaatsen. Als u naar aanleiding van het monster een bestelling plaats, dan crediteren wij de kosten van het monster. Meer informatie vindt u hier.

Wat is de minimale afname?

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn hanteren wij geen minimale afname. Bij bedrukte producten kan het voorkomen dat een kleine afname relatie ongunstig voor u is. Mocht zich dit voordoen, dan zullen wij u hier altijd vooraf over informeren. Voor orders beneden € 150,- worden € 12,50 behandelingskosten in rekening gebracht.

Wat zijn de levertijden?

Normaal gesproken wordt uw bestelling binnen 10 tot 15 werkdagen op door u opgegeven adres afgeleverd. Heeft u een spoedbestelling, neem dan per e-mail of telefonisch contact met ons op. Een gedeelte van ons assortiment kunnen wij met spoed bestellen, bedrukken en bij u afleveren. Zo kunnen wij uw spoedbestelling vaak binnen een week al bij u afleveren. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Kan ik op rekening kopen?

Bestelt u producten op naam van een bedrijf of onderneming, dan is het mogelijk om op rekening te kopen. Voor uw bestelling wordt verwerkt, zal er eerst contact met u worden opgenomen.

Kan ik ook een relatiegeschenkencatalogus bestellen?

Uiteraard beschikken wij over een eigen catalogus met daarin een uitgebreide selectie relatiegeschenken. Deze catalogus is zowel op papier als digitaal te verkrijgen. Kunt u een product niet vinden op onze webshop? De kans is groot dat het product wel in onze catalogus staat. We hebben ervoor gekozen om een beperkte selectie producten in de webshop te zetten. Hierdoor heeft u een duidelijk overzicht. U kunt de catalogus aanvragen door even contact met ons op te nemen. Het aanvragen van de catalogus is gratis.

Hoe weet ik zeker dat mijn producten op de juiste manier bedrukt worden?

Voor dat wij beginnen met het bedrukken van uw producten sturen wij u altijd eerst een digitale drukproef. Pas na uw goedkeuring van deze drukproef gaan wij de producten bedrukken. Zo weet u altijd zeker dat de producten op de juiste manier bedrukt worden. Klik hier voor meer informatie over de digitale drukproef.

Zijn mijn gegevens veilig?

Uw persoonlijke gegevens zijn bij ons veilig. Wij gaan zeer zorgvuldig om met uw gegevens en zullen deze nooit aan andere partijen verstrekken. Doet u een betaling op onze webshop, dan vindt dit altijd plaats in een beveiligde omgeving.

In wat voor bestandstype moet ik het logo aanleveren?

Graag ontvangen wij uw logo digitaal in een .EPS of .Al bestand. Heeft u geen .EPS of .AI bestand of weet u niet of uw logo aan de juiste voorwaarden voldoet? Neem dan even contact met ons op. Vaak is één telefoontje naar uw drukker al voldoende. Mocht u een verkeerd bestand geüpload hebben, dan nemen wij vanzelf contact met u op. Meer informatie vind u hier